Saturday, June 18, 2011

Penantian Yang Tertunda..

Alhamdulillah, setelah lebih kurang 6 tahun bulan gue mengikuti kelas memandu bersama cikgu dan kelas memandunya yang sangat teruk kurang memuaskan itu, pada 14 jun 2011 yang lepas, gue telah selamat akhirnya menjalani ujian JPJ walaupun keputusan ujian gue itu agak tidak memuaskan..hehehe =P

Yela, nak memuaskan macam mana kalo test motor leh gagal kan..uhuk..sangat kecewe tahu! taem da setel part 1 iaitu pusing angka 8 + naek titi + laluan kon, gue leh 18/20, excited tol rasa..tapi, bila sampai part 2 iaitu test jalan raya, entah macam mana gue leh 10/14 jer..markah lulus 12/14..uhuk..T_T


bukan maen lagi excited bila tengok result nih..hihihi


terus rasa down bila sampai kat pondok JPJ..=(

Tapi, alhamulillah..walaupun gue gagal motor n agak tidak bersemangat nak test keta, gue tetap berjaya dapatkan lesen D..hehehe =D alangkah gembiranya hati ini andai lesen B2 + D berada dalam genggaman gue.. tapi, nak buat macam mana kan.. kita hanya merancang, tuhan yang menentukan.. so, redha jela..=)


turn gue last skali, dup dap dup dap tengok orang laen buat..yang berjaya ada, yang xjadi pon ade..


bila da sampai kat tempat parking, xde Q langsung..JPJ tuh terus suruh gue mulakan..uhuk, xsempat gue nak bertenang dulu..


gue rasa, 3 penjuru nih yang paling senang..pejam mata pon boleh buat..(amboi, berlagak) hehehe


markah cukup2 makan jer..ah, xkesah la janji lulus..hehehe

Satu jer yang gue agak terkilan, gue kua umah pukul 8 a.m, pukul 6.00 p.m bwu gue sampai umah..uhuk, hancur berkecai angan2 gue yang mau sambung tido sesudah abis test.. hampeh tol tempat gue ambik lesen tuh..janji sesi 1 motor start pukul 8.30 a.m, tup2 pukul 10.30 a.m bwu start..ish3, teruk betul..

p/s : Selamat berkonvo dear..teringin nak bergambor bersama..err..=.='

Congrats 2 u dear..=)

No comments: