Tuesday, June 28, 2011

Raya Sudah Dekat~

h0h0h0..xde angin xde ribut, tetibe jer gue rasa cam xcited nak update sal raya..(tengok tajuk hang pon gue da tau) =P pejam celik pejam celik, sekarang da dikira sebagai penghujung Jun.. Uh..lagi satu bulan je tinggal sebelum menjelangnya bulan Ramadhan Al-Mubarak..

Cepat tol masa berlalu..rasa cam bwu jer semalam kitorang p sambut Hari Raya Aidilfitri bersama-sama kat kampung halaman yang jauh dimata tetapi dekat dihati ini..(ye,ye jer hang nih!) err..=.=' hehehe sekarang kakak2 gue tengah kalut2 nak ganti puasa..nasib baek gue da gantikan awal2 ritu..=D

Bagi gue, raya tahun nih lebih bermakna dari tahun2 yang lepas coz tahun nih gue ade baju2 raya yang gue pilih sendiri..(ia adalah sesuatu yang da lama sangat gue xrasai tahu) huhuhu =( raya tahun nih jugak merupakan raya yang ke-2 gue berbaju raya sedondon sama my dear gue..hehehe =')

setiap kali kami bergambor bersama, gue adalah orang pertama yang suggest untuk ambik gambor ber-4.. hehehe (mentang2 lah family hang ada 4 kuntum bunga di taman) err..agak2, my mum kecik at x ek lau die tahu family gue ade 4 kuntum jer bunga di taman?? hihihi

raya tahun lepas xmeriah sangat coz xcukup korum.. Insyaallah, raya tahun nih misti cukup korum.. jangankan cukup, dengan adanya anak2 sedara gue yang super duper kawaii itu, da terlebih korum da jadinye..=D

bergambor kenang-kenangan bersama nenek, mak2 sedare, sepupu sepapat, dan ahli keluarga di rumah nenek..=)

lau xsilap, nih taem umah gue buat open house.. open house umah gue bukan ramai pon yang datang.. gue jemput kenkawan yang terdekat aje..itu pon ade yang xboleh nak hadirkan diri..huhuhu dengan adanya lesen keta ditangan gue pada Aidilfitri tahun nih, arap2 gue akan sampai ke puncak Pasir Mas & Jeli..hehehe (amboi, tinggi tol hang berangan) =P

nih lak taem p open house umah kawan gue..p ber-3, p lepak ber-6.. hehehe kebetulan lak jumpa 2 lagi kenkawan kat umah kawan gue nih..yela, bila lagi nak melepak reramainye kan.. taem raya jela..>_<

Alamak..macam mana la gue boleh xperasan, raya tahun lepas, xde satu pon gambor gue bersama c eraziwan.. adoi, hampeh tol.. konon2 bukan maen lagi, berbaju raya sedondon konon.. hm, perlu ke kitorang pakai balik baju raya tahun lepas semata2 nak abadikan kenang-kenangan berbaju raya sedondon? hee =P

5 comments:

cik ah / fatihah said...

amboi2..sakan nmpak..mood raya dtg awal sngt....wait2 r...poso dlu
...huhuhuhu

Anonymous said...

x sbr nk posa..x sbr nk raya..hehe..dari gamba tu semua tgk bju raya kemain byk yee? haha

Mizz ErMa said...

cik ah : poso ganti bereh dh..hehehe =D

cik zoey : amboi..perli ka..baju raya 2 pasang ja..>_<

Anonymous said...

mizz: eh btl lah..haha

Mizz ErMa said...

hahaha..xpe,xpe..=P