Thursday, June 23, 2011

Misi Kurang Berjaya!

Uhuk..semalam gue bukan maen ag plan itu plan ini, nak buat itu nak buat ini, tup2? habuk pon tarak! >_< uit2? sape yang habaq habuk pon tarak tu haa? ish3..teruk tol c emma chan nie..moh kite serbu cite disebalik tabir c emma chan nie moh..

0ps..hehehe oleh sebab tadi gue ade keje kat lua lagi, gue + c eraziwan pon ape lagi..p la berjoli sat..=P kua je dari ofiz, terus pecut ke Maybank kat area umah gue..ade hal skit..lepas tu, pegi wat ape yang patut jap then terus p Presint 15 untuk buat Passport~ h0h0h0 sekarang gue da ade passport..lau c eraziwan pon ade passport skali, leh la kitorang p kawin lari jenjalan kat Thailand..kui3,

Da usai wat passport, kitorang p mam kat Ani Sup Utara..tetiba rasa cam nak makan sup daging..not bad gak lunch kat kedai kak ani tu..da setel makan, terus p sambung wat keje lagi..Alhamdulillah, keje rnie sume berjalan dengan lancar..sesungguhnya, ini adalah hasil usaha kami bersama..=)

Bila keje da setel, jam bwu menunjukkan pukul 4 p.m..h0h0h0 petang masih muda..kitorang pon terus p lepak kat Tesco area Taman Midah..niat di hati nak cari card reader + kipas.. kesian kat gue coz terpaksa update blog tanpa pic + kesian kat my dear coz terpaksa berpanas dalam bilik..kui3, pusing punya pusing, kitorang balik dengan kipas jer..mungkin jodoh gue dengan card reader xde kat Tesco kot..hm..

Kitorang kua je dari Tesco, alamak! da pukul 5 p.m lor..c eraziwan pon ape lagi..cecepat pecut c kelisa nye menuju ke ofiz..hehehe =D

2 comments:

Anonymous said...

weewiittt im back syg..!

Mizz ErMa said...

cik zoey! welcome back~ hehehe