Thursday, June 2, 2011

Day 9 : 10 WaYs t0 WiN y0ur HeaRt

I'm back~ hahaha..bila da +- 2minggu gue x mengadap c sweet + sour gue nih, rasa cam ada yg xkena jer.. (something wrong la sangat!) =P Ah, lantak p lah..moh sambung 10 days challenge moh..=D

1. Ambik la ati gue! hihihi yela, sape xgumbira kan bila 24jam sari orang ambik ati kite..(ade ke orang yang sanggup ambik ati hang 24 jam sari??) err =.='

2. Penuhi keinginan gue~ h0h0h0 bila keinginan itu dipenuhi meskipun hanya 10% daripada keinginan yang asal, itu suda memadai buat gue~ =)

3. Belikan gue jajan yang sodap..gue xmintak lebih, ari2 dapat mam ferrero rocher + cornetto pon da lebih dari mencukupi..hahaha

4. Berlembut. hee, bila c dia berlembut dengan gue, gue rasakan seperti dunia ini gue yang punya tahu..=D (penah ke hang dikasari??) err..xkot? kui3,

5. Nyanyikan gue lau fav gue..hehehe p, make sure tempo dan lirik lagu2 tersebut betul 100% tahu! gue xbleh terima lau lagu fav gue dirosakkan secara langsung @ xlangsung..T.T

6. Jangan sesekali bikin gue patah hati! waa..emo tol! hihihi bukan2, maksud gue disini ialah hati ini akan berbunga2 sekiranya apa yang gue lakukan mendapat persetujuan daripada sume pihak..hihihi

7. Berbuat baek dengan mereka2 yang ada disekelilingi gue terutamanya mereka2 yang gue sayangi..=) diri ini akan terasa seperti dihargai sangat2 tahu..^^

8. Selalu ada disisi gue disaat gue senang untuk berkongsi sedikit kegembiraan dan disaat gue susah untuk berkongsi sedikit kedukaan..>.<

9. Sentiasa sabar dalam melayan kerenah gue yang agak kebudak-budakan dan keremaja-majaan ini..hihihi

10. Tak pernah berkira dengan gue xkesah la dari segi wang ringgit ke, masa ke, harta benda ke, perlakuan ke, perhatian ke, ape2 ke..hihihi

Waa..betul ker nih antara cara2 untuk memenangi hati gue ek? gue maen hentam jer..hehehe =P

No comments: