Sunday, May 22, 2011

0ff Buat Sementara Waktu..kot?

X dapat nak dinafikan lagi, kewujudan c sweet + sour ini amat bermakna bagi gue.. meskipon ia tidak setanding dengan blog2 yang laen, namun gue begitu berpuas hati dengan penampilannya yang 100% di design oleh gue, selaku owner c sweet + sour ini..hihihi

Pejam celik pejam celik, hampir 5 bulan juga usia c sweet + sour ini.. da macam2 suka dan duka gue coretkan disini.. entah masa yang cepat berlalu, ataupun gue yang xperasan akan masa yang berlalu pergi ini.. terasa baru semalam gue mula berjinak2 dengan perkongsian cerita di alam maya..>_<

Hari2 yang gue lalui diabadikan di blog ini dengan berkongsi sedikit sebanyak aktiviti harian + luahan perasaan gue dan sekaligus ia mampu membuatkan gue menghargai masa dan mereka2 yang ada disekeliling gue..

Oleh kerana pc gue masih tidak menunjukkan tanda2 mau bermesra kembali bersama gue, gue terpaksa akur dengan kehendaknya.. mungkinkah sampai disini sahaja hubungan kami atau masih adakah sinar yang akan menyinari kembali hubungan kami?

Itu akan gue fikirkan kemudian..hihihi akhir kata, salam selamat tinggal yang sementara dari gue buat c SwEeT + s0uR gue ini.. moga kita akan bertemu lagi di masa yang akan datang..=)

Bye2~~ (",)(,")

4 comments:

Anonymous said...

looo kok gitu?

Mizz ErMa said...

Hehehe..biasa la, d zaman yg kegawatan ek0n0mi nie, dia kena take taem skit utk cari pengganti..=P

Murni Yusoff said...

blog ini nice,smoga dpt menulis lg..=)

Mizz ErMa said...

thanks..=)