Sunday, May 22, 2011

Day 8 : 10 0f y0ur Fav0urite s0Ng

Gue dan lagu sememangnya suda tidak dapat dipisahkan lagi.. x dinafikan, masa lapang gue banyak dihabiskan dengan mendengar lagu2 yang sedap untuk didengar..=)


1. Mengapa kau pergi, mengapa kau pergi, di saat aku mulai mencintaimu.. berharap engkau jadi kekasih hatiku, malah kau pergi jauh dari hidupku.. (Di Saat Aku Mencintaimu by Dadali) >_<

2. Dia gadis berkerudung merah, hati ku tergoda tergugah.. x cuma parasnya yang indah, dia baek dia soleha.. (Kekasih Halal by Wali Band) ^^

3. Kalau berpacaran, jangan tunggu lama-lama.. kalau dah berkenan, jumpalah ayah dan mama.. (Kalau Berpacaran by Ana Raffali, Sohaimi & Altimet) =D

4. Maafkanlah ku x bisa hidup tanpa kamu.. fahamilah ku x mampu terus tanpa kamu.. bagaimana ku nanti, bila tiada mengganti.. yang ku ada hanya kamu saja.. (Hanyut by Faizal Tahir) >.<

5. Pilih aku, atau dia.. tinggalkan ku bila kau ingin bersamanya.. aku relakan engkau kepadanya, jika kau harus bersama dirinya.. kan ku tetap kan setia padamu, jika kau mampu tinggalkan dirinya.. (Pilih Aku Atau Dia by Nubhan) T.T

6. Pulanglah, sebelum ku run away.. aku menanti kamu everyday.. aku menunggu dari monday, tuesday, wednesday, thursday.. aku xingin, xperlu.. (Pulanglah by Awi Rafael) (",)

7. Ku menunggu, ku menunggu kau putus dengan kekasihmu.. x akan ku ganggu kau dengan kekasihmu, ku kan selalu disini untuk menunggumu.. (Ku Menunggu by Rossa) =)

8. You're my super star.. naman-ui meosjin, Honey Honey Honey.. eonje eodiseona nal jikyeojun, Genie Genie Genie..  you're my shining star.. (Super Star - 0st Marry Me Marry) >.^

9. Niga animyeon andwae, neo eobsiin nan andwae.. na ireoke haru handareul tto illyeoneul.. na apado joha, nae mam dachyeodo joha nan.. (It Has To Be You - 0st Cinderella's Stepsister) ^-^

10. Han namjaga geudaereul saranghamnida.. geu namjaneun yeolshimhi saranghamnida.. maeil geurimjacheoreom geudaereul ttaradanimyo.. geu namjaneun useumyeo ulgoisseoyo.. (That Woman - 0st Secret Garden) >.<


Tapi, sejak speaker gue masih belum ada pengganti, gue layan lagu melalui sony junior aje.. itu pon kalo c sony junior gue punyai masa yang lapang..hihihi

No comments: