Wednesday, May 11, 2011

Alah Bisa Tegal Biasa~

Semalam, gue sesajer jer tanggalkan cincin yang 24 jam sehari, 7 hari seminggu & 4 minggu sebulan tersarung kat jari manis gue nih kejap..

Tak cukup dengan tu, gue siap gores kad topup digi pakai cincin nie lagi tau..(malas nak cari syiling punya pasal) =P

Tup2, boleh pulak gue ketinggalan cincin nih pagi tadi..kat ofiz, gue bukan maen lagi cam cacing yang kepanasan (mentang2 la sejak 2 menjak nih, cuaca tersangatlah panas) 0_0

Kejap2 gue pegang jari manis gue, kejap2 gue pegang cari manis gue.. ape nak buat, da terbiasa cam tu sebab selalunye, gue akan ketatkan sarungan cincin tersebut setiap 14 saat coz cincin tuh agak longgar sedikit..>.<

sepanjang 10 bulan kita bersama, sy nak mintak maaf sebab sy penah bikin awk punya dot.dot.dot hilang entah kemana.. maafkan sy ye? =)

u n my sony junior..(xde idea lagi nak taruk nama ape kat cincin nih) hihihi

cincin c eraziwan dan gelang c adda suez..owh tidak! xde pon accessories nama c emma chan..T_T

Lumrah manusia, bila benda da ade kat depan mata, kite akan buat dek jer.. bila da xde, baru la terhegeh2 nak kan balik benda tu..buktinye? bila gue da tanggalkan cincin gue, mula la lupa nak pakai balik.. bila la lupa nak pakai balik, mula la menyesal sape suh pepandai tanggalkan..hihihi

p/s : rnie da 11/5/11..lawa date rnie.. pejam celik pejam celik, da 10 bulan kitorang kapel..rasa cam da 10 tahun jer..huhuhu sepanjang 10 bulan nih, macam2 perisa ade..manis ade, masam ade, masin ade, pahit pon ade..lumrah kehidupan biasa la kan p still, gue hanya mahukan kemanisan jer dalam hidup nie.. tamak haloba tol c emma chan nie kan..=)

No comments:

C.L.I.C.K.2