Friday, May 20, 2011

Day 6 : 10 iTeMs y0u CaN'T LiVe With0uT


Alamak..ape la agaknya 10 items yang penting sangat tu ek..hihihi

1. 1st 0f all, 0f c0z la my s0ny juni0r yang super duper kawaii..hihihi mau xpenting, henpon nie la yang xpenah jemu menemani gue setiap saat..=)

2. Lagi, selimut gue~ hehehe lau xsilap, gue mula berjinak2 ngan selimut nih masa umo 18 tahun kot? fuy0o..pejam celik, pejam celik, da 4 tahun rupanya..cepat tol masa berlalu..

3. Accesories gue pon sama.. gue memang xsuka style pakai simpan, pakai simpan nie..selagi barang tuh xrosak, selagi tu la gue pakai..hihihi

4. Charger s0ny! lau ade henpon p xde charger, memang xberguna la c s0ny juni0r gue tu..=P

5. Kad ATM..hihihi walau duet yang ade dalam bank tu tidaklah seberapa, parah jugak jadinya lau kad ATM  gue tu hilang @ xleh pakai..

6. Berus gigi~ kalau xde pencuci muka, gue xheran lagi.. p kalau c berus gigi yang xde, memang parah..hahaha

7.  Lau ubat-ubatan lak, minyak mestika wajib ade! (uit! minyak mestika tuh sejenis ubat-ubatan ker??) ah, lantak p lah..

8. Lau kat ofiz lak, air mineral wajib ade atas meja.. selaen untuk menghilangkan dahaga, ia juga sebagai perhiasan di meja gue..kui3,

9. Cermin kecik dan emma chan memang tidak dapat dipisahkan..hihihi =D

10. Koleksi alat mekap gue pon xketinggalan..walau pon gue penah kua umah tanpa pakai mekap langsung, tapi tu xbermakna mekap xpenting dalam idop gue..>.<

Waa..penat tol dok pk 10 benda nih..ish3, >_<

5 comments:

Unknown said...

xde pown name gue...huk3

Anonymous said...

atm card tu mmglah penting untuk sape2 yg ada duit cam kamu..cam saya nih? hahaha..

Mizz ErMa said...

eraziwan : adakah kamu sejenis item?? =P

cik zoey : kamu xperlukan atm card sebab cash kamu suda melimpah ruah..hik3,

Anonymous said...

eh mana ada..dua2 kering camne tu? haha

Mizz ErMa said...

haa suda..xtau nak kata pa dah..hihihi