Sunday, May 22, 2011

Day 7 : 10 Imp0RtaNt Pe0pLe

Hm..bagi gue, sume orang sangat penting dalam idop gue tahu..(sesape yang mengenali n gue kenali jela) hihihi

1. My mum..i love my mum so much~ tanpa beliau, sape lah gue ini..>.< tanpa kasih sayang dan perhatian beliau, entah ape la nak jadi sama gue 8 beradik..=)

2. My dad..hehehe logik la kan lau tempat pertama dimenangi oleh mak kita..hihihi ketegasan mu dalam mendidik ku amat ku hargai..=)

3. My Boyfie..hm, sedangkan lidah lagi tergigit, ini kan pulak pasangan kekasih.. (motif hang tulis cam tu?) err..entah la, hihihi =P

4. Nenek gue juga tidak ketinggalan..ye, memang x dinafikan gue sangat rapat dengan nenek belah ayah gue sejak kecik lagi..i love u nanny~ ^^

5. Azeani Seman.. nih satu-satunya adik pompuan gue..huhuhu lau nak dibandingkan dengan yang laen, gue lebih suka bergosip + meluahkan perasaan sama adik pompuan gue..die xpenah jemu + penat melayan celoteh gue tahu..hee

6. Azmeer Seman.. nih lak adik lelaki gue..gue ade 2 orang adik lelaki..sorang lagi yang bongsu punya.. amir nih memainkan peranan yang penting sebagai driver gue..hihihi

7. Azra + Azlinda Seman.. nih lak akak2 gue merangkap house + rumet gue.. di saat2 gue menghadapi masalah kewangan & perasaan, merekalah tempat gue meminta pertolongan..hihihi

8. Nik Hana Maisarah + Nik Muhamad Nuqman Aqif..>.< owh, mereka adalah anak2 sedara gue yang tersangatlah kawaii tahu..i love u all~ hehehe =D

9. Teman2 gue..gue bertuah punyai teman2 yang sangat memahami dan baek hati..semoga persahabatan kita semua akan terus berkekalan selamanya..Insyaallah..^^

10. Ofizmate gue juga turut mendapat tempat dalam idop gue..especially my bos (s) yang kadang2 bisa bikin hari2 gue yang suram ini menjadi ceria, dan begitu jugak sebaliknya..hahaha =P

 bila da ditambah n ditolak, rasa cam da lebih 10 orang la plak..=.='

No comments: