Monday, May 16, 2011

Day 3 : 10 ThiNgS y0u HaTe

10 things u hate? hm..layan jela..=P

1. Gue xsuka mam ikan..xkesah la ikan tu masak lemak cili api ke, masak merah ke, masak stim 3 rasa ke..tekak nih still xboleh nak terima lagi since 15 years ago? (elleh, lau ikan kering @ ikan bilis, hang boleh la plak telan) ala..yang tu laen lorr, mana nak sama rasanye..hihihi

2. Gue xsuka tengok cite hantu..xtau la nape, lau nak kata gue nih penakut, hm..xde la penakut sangat.. mungkin sebab kebanyakan cite2 hantu nie, die punya rupa paras tu sangat menakutkan kot..ditambah pulak dengan aksi2 saspen yang sangat mendebarkan..=P

3. Gue xsuka bila rajuk gue x dilayan! hahaha..yela, ade ke sesape yang suka bila rajuk die x dilayan kan? as i know, someone tu, bila merajuk bermakna die mahukan perhatian yang melimpah ruah, konon2 la..tup2, jangankan dipujuk, dilayan pon x..mana la xpanas hati gue c perajuk tu..hik3, >_<

4. Gue xsuka ditipu..ye, sume orang xsuka ditipu..tipulah kalau ade orang cakap dia suka ditipu.. ia sangat menyakitkan bila kite dapat tau kite da ditipu dan tertipu! ++ lagi bila yang menipu itu orang yang rapat dengan kite..xkesah la boyfren ke, bestie ke kan, rasa cam diri ini xdihargai sangat2 tahu..T.T

5. Gue xsuka dengan orang yang bajet semata-mata..bagi die, orang laen sume hampeh..sume orang nak dikutuknye..buat tu xkena, buat nie xkena..ape kes nak kutuk2 orang bagai kan? biasa la manusia nie..ade yang terlebih itu, terkurang ini, da nama pon rambut sama hitam p hati laen2, nak buat macam mana kan?

6. Gue xsuka kena marah..(hang marah2 orang boleh pulak kan!) err..=.=' ala, lau xde angin xkan pokok bergoyang kan..macam tu la jugak lau gue ade termarah kat sape2..hihihi actually, gue nih agak sensitif la jugak..bila da kena marah, sape yang x down kan..rasa cam sedih + kecewa sangat2..v_v

7. Gue xsuka orang yang xmenepati janji @ cakap xserupa bikin..yela, kita bukan maen lagi beria + excited dengan janji2 yang dibuat, tup2? habuk pon tarak..huk3, sangat heartbroken tahu..='(

8. Gue xsuka menunggu & ditunggu..benar kata patah2, penantian itu satu penyeksaan..begitu la jugak dengan menunggu..oleh sebab gue xsuka menunggu, of coz la gue pon xsuka ditunggu kan coz gue tau macam mana perasaan menunggu tu..(ala, kadang2 hang pon buat orang tertunggu2 jugak!) err..hihihi =P

9. Gue xsuka orang yang talam dua muka..lau depan2 kita, pijak semut pon xmati..tapi, lau kat belakang kita, ya ampun..teruk bebenor perangainya..nape la perlu ada sikap talam dua muka sume nie.. lau xpuas hati ke, ape ke, face to face jela..kan senang, abis cite..

10. Last sekali, gue xsuka orang yang xtetap pendirian..kejap macam tu, kejap macam nie..tapi, xtau nape.. dulu penah la orang cakap gue nih seorang yang xtetap pendirian..tapi biasa la manusia kan, salah sendiri mana nak nampak..salah orang laen laju jer nampak..sampai sekarang gue xrasa pon yang gue nih seorang yang xtetap pendirian..hik3,

waa..jenuh gak nak complete kan benda2 yang gue xsuka nih..>.<

2 comments:

Anonymous said...

amoih banyaknya x ska haha..

Mizz ErMa said...

konon2 adil dan saksama la..kui3,