Sunday, May 8, 2011

Dilanda Masalah Kesihatan..T.T

Owh tidak..kapan la agaknya masalah kesihatan gue ini akan berakhir..huk3, memula sakit tekak, lepas tu demam dan sakit2 sendi, lepas tu selsema skit2..

Da sembuh demam dan sakit2 sendi, ade lagi sakit tekak dan selsema skit2.. jumpa doc, doc soh berkumur jer dengan air garam untuk hilangkan sakit tekak.. hah, amik ko! nak termuntah gue! adakah gue terbancuh air garam tu secara melampau2?

Last2, gue mam jer garam tuh bersama mangga yang datangnya daripada kg @ lebih spesifik lagi dari belakang umah nenek bersama dengan gula..hihihi

Dengan semangat yang quat lagi lah kental ini, gue berjaya habiskan 3 biji mangga ringan dan 1/2 biji mangga berat walaupun sepanjang proses gue nak menelan mangga2 tuh, pelbagai rintangan yang terpaksa gue lalui seperti batuk2 dan selsema..T.T

Bangun pagi keesokannye lak, Alhamdulillah..sakit tekak nih dah beransur sembuh.. menjadi jugak rupanya taktik gue dengan mam terus garam tuh daripada berkumur..membazirkan garam jer..hihihi

Tapi, tapi, selsema gue nih masih berada di takuk yang lama..huk3, dan entah macam mana, xde angin xde ribut tetiba petang tu mukus gue tanpa segan silunye meleleh xhenti2..bikin gue malu jer depan pacar gue..nasib baek stok tisu die xabis lagi..wu3,

Makin malam makin menjadi2 plak die dengan bersinnye, huh..memang cukup lengkap lah pakejnye..=( hidung gue nih da rasa pedih semacam da asyik kena terkam jer dengan tisu..kesian tau..T_T

Ya Allah, semoga hari esokku menjadi lebih baek daripada hari2ku sebelum nie.. Amin..=)

No comments:

C.L.I.C.K.2