Monday, May 16, 2011

Sutun 0wh Sutun

Malam semalam, gue tido lambat..lau xsilap, pukul 2.30 a.m kot? xtau la nape..xcited sangat meng-update-kan sweet + sour gue nih..hihihi gue suke update blog..bukan untuk orang laen, tapi untuk diri sendiri.. ye la, biasa kita akan rakamkan detik2 indah kita dengan amek2 gambor kan, blog plak tempat untuk gue coretkan xtvt seharian gue..=)

Pagi lak, gue bangun pukul 11.00 a.m n ++..tu pon coz ade call masuk dari c eraziwan..kalau x, xtau la pukul bape bwu gue bangun..hihihi slipy tol rasa pagi tadi.. bila da bertenang skit, gue call Sarah Daniel.. katanye die da bookingkan date untuk test JPJ pada 30hb @ 31hb nie..next week lak class untuk penilaian..hm, ntah betul entahkan tidak c Sarah Daniel nie..0.o

Tepat jam 12.00 p.m lak, gue cecepat p layan astro ria..konsert AF tu..hihihi tengah syok2 layan, tetiba je akak gue ajak mam sutun sumbat kat Pantai Dalam..alahai, lapo punya pasal, gue terpaksa la korbankan aje c konsert AF nie..da la semalam gue xsempat nak tengok sebab p tengok cite kongsi kan.. redha je la..T_T bak kata patah2, demi cintaku padamu sutun sumbat..


lau xsilap gue, harga sutun sumbat nih RM6.00.. nie da kali ke-2 gue mam sutun sumbat kat cnie p bwu rnie gue tau harga die..hihihi lau nak dibandingkan dengan yang ritu punya, gue rasa yang nie lebih sedap..xmanis sangat, n sutun die lebih lembut..mungkin sebab ritu kitorang p lewat sangat kot..hmm, mungkin..

Bila da kenyang ber lunch n ber desert kat restoran area Pantai Dalam, kitorang p lepak2 kat salon rambut area Bandar Sri Permaisuri..hajat di hati gue nak kasi trim jer rambut nie..kasi potong yang hujung2 jer kan, tup2, sesuka hati sesedap rasa jer die potong rambut gue..huk3, T.T

p/s : konon2 gue nih baek at la kan sms akak yang sorang lagi kat umah tu tanya samada die nak kirim pape x..bila die da reply nak kirim sutun sumbat sekor, gue dengan baek at nye lagi p tapau kan untuk die..tup2, ape jadi? boleh pulak gue ketinggalan c sutun sumbat tu dalam keta..ya ampun, bila da sampai umah, sape lagi yang baek at nak turun balik dari tingkat 15 p amek sutun sumbat tu..xpasal2 membazir.. adoi, pembaziran berlaku dimana2..>_<

No comments: