Sunday, May 15, 2011

Day 2 : 10 ThiNgS y0u LoVe

10 things you love..hm, agak subjektif gak dengan love2 nih.. tapi xpe, gue kasi hentam jer..hihihi

1. 1st of all, i love myself n my family, of coz~ i love my mum, my dad, my grandma, my grandpa, my brothers, my sisters, my anak2 sdare, my spupu spapat, n my sdare mara..kui3, (perlu ke mention kan sume?) err.. =.='

2. 2nd lak, i love my boyfren, my heart, my sweetheart, my darling, my dear, my hubby, n my only eraziwan razab.. hihihi >.<

3. 3rd, i love my friends and my besties..bak kata patah2, berkasih pada yang satu, berkawan biar beribu..=)

4. Gue suka membaca..xkira la komik ke, novel ke, majalah ke, paper ke, artikel ke, cerpen ke, blog ke, sume gue layan..=D

5. Gue suka maen badminton..walaupun xde la terror sangat, tapi setakat nak maen2 tu, boleh la kan..panaskan badan la katakan..hihihi

6. Masa kecik2 luh, gue suka naek basikal..bila da besar skit, gue suka naek motor..sekarang lak, lau gue diberikan pilihan samada nak naek basikal @ motor, gue akan rasa serba salah sebab terpaksa memilih kete walaupun gue xde lesen lagi..(berangan lah ko!) hahaha

7. Gue suka makan makanan yang spicy..xkesah la lauk pauk ke, snek ke, keropok ke kan..kalau boleh, gula2 pon gue nak yang spicy jugak..hihihi (ko buat la sendiri gula2 spicy ko tuh!) =P

8. Gue suka kaler hitam..xtau la nape, setiap kali tengok pape yang kaler hitam, hati kecik ini akan berdetik..uh, cantik tol kaler hitam nie..kaler pelangi pon gue suka jugak..hee

9. Gue sukakan kecantikan..especially, mekap2..mata gue mesti xberkelip lau tengok sesape yang mekap cantik2..kadang2, poster kat mall pon gue tengok sampai xberkelip jugak..hihihi

10. Gue suka tengok cite korea..terutamanya cite yang dibintangi oleh hero + heroin yang hensem n lawa.. kadang2 tu, penah jugak la gue xtido malam layan cite2 korea nih..(melampau tol!) =.='

Waa..xsangka, cepat tol gue habiskan '10 things you love' gue nih..i like~ hihihi

4 comments:

zOeY zAu YaH said...

no 4 dgn 9 kita sama..!!! haha

Mizz ErMa said...

tol ke no. 4 tu sama? igtkan no. 9 je yg sama..hihihi

zOeY zAu YaH said...

no.4 sgt2 sama he he

Mizz ErMa said...

hihihi..