Sunday, May 8, 2011

My 4th day..

My 4th day = My Last day at kampung..wu3, (sedih)

Yela, untuk tahun nih, (2011) sekali tu jer bwu balik kampung tahu.. lau nak balik kampung lagi, kena tunggu raya aiditfitri nie la plak kan..

Bwu sekarang gue paham perasaan abang n kakak2 gue yang menjadi perantau selama gue masih bergelar seorang pelajar suatu ketika dahulu..hihihi

Ok, cukup suda intro untuk kali nih..

Seperti biasa, b4 pape, kitorang mesti discuss luh nak gerak balik kampung bila, nak gerak balik kolumpo balik bila n as i know, kitorang da decided da nak gerak balik kolumpo balik jam 12.00 p.m @ 2.00 p.m.. tup2? pukul 4.00 p.m @ 5.00 p.m bwu kitorang gerak! adeh..>_<

Kitorang sampai kat umah lebih kurang jam 2.00 a.m kot? adoi..sangat penat tahu..nasib baek da semayang awal2 dalam perjalanan tadi..sampai jer umah, terus masuk tido..hihihi

Ape yang paling best sepanjang perjalanan nak balik kolumpo ialah, 1st gue rasa etop yang spicy! selama nih asyik mam yang original jer..(sejak bila ntah etop pon ade yang spicy n original bagai) hihihi

p/s : RM4 sangat tidak mencukupi untuk kami bertiga..especially, me! T_T
give me one, give me one, give me one more~ (monolog dalaman gue)

No comments: