Saturday, May 21, 2011

P!cN!c LaG!? hee..

Semalam, gue bukan maen lagi plan nak p class tambahan c Cikgu Eraziwan jer, last2, boleh pulak p picnic lagi..hihihi lokasi lak, xlaen n xbukan, tasik kat Shah Alam la kan..mana lagi..hihihi lau setakat nak jenjalan, kitorang biasa p kat tasik Sri Permaisuri jer..ala, area umah gue jer pon..huhuhu T_T

lawa kan tasik die..p, lau air tuh kaler biru cam pantai punya air, misti lagi lawa kan..=D err, ade ke tasik yang airnya kaler biru?? =.='

on da way ke tasik~ h0h0h0 semangat gitu..^0^ (walaupon jem ade di mana2) =.='

ce teka ce teka sape punya masakan nih? hihihi

waa..licin tu..hee best tol air tangan c eraziwan nih..nasi goreng kampung + ikan bilis goreng + telur goreng + keropok goreng + kicap yang spicy + teh ais kamu sangat sedap tahu! (time kasih daun keladi, kalo boleh gue nak lagi yer) hihihi =P

img border="0" src="http://3.bp.blogspot.com/-b3ovPMGyLQE/TdexnTTeXtI/AAAAAAAAAWg/RmTXvRqn4ik/s1600/DSC02298.JPG" />
kalo perut da kenyang, biase la..misti la orangnye suka hati (macam gue) dan slipy (macam c eraziwan) kan..hahaha

len kali, gue mau bawak tikar la taem picnic..leh gak lending atas rumput2 nih kan..hee

da setel berpicnic, ape lagi..terus lah menuju ke stadium Shah Alam untuk sesi class tambahan bersama cikgu c Eraziwan ini..hihihi (mentang2 lah besok hang ade class penilaian) hm..entah ade entahkan tidak..teruk betul c Sarah Daniel nie..sms gue pon xdibalasnya..T.T

cermin belakang perlu dibetulkan terlebih dahulu yer..(walaupon xpenah2 gue nengok cermin belakang nih taem drive) 0ps..kantoi suda..=P

No comments:

C.L.I.C.K.2