Friday, May 20, 2011

Day 5 : 10 WisHeS

Will my wishes come true? >.<

1. Gue mau celebrate anniversary on taem tapi apakan daya, anniversary gue jatuh pada hari isnin..T.T (perlu ke gue mintak cuti jer pada hari isnin tu??) =P

2. Gue nak try ngorat Saga..mula2 tengok kete tuh, xberkenan langsung tapi bila da hari2 mengadap c saga kat jalan2 raya, rasa cam berkenan la plak..lebih2 lagi yang kaler hijau2 kebiruan tu..hihihi

3. Nak pakai baju kapel taem jalan2 makan angin..ritu kitorang penah ade baju kapel tapi xsempat nak pakai taem dating sebab ada sebab2 yang xdapat nak dielakkan..T_T

4. Nak sambung study melalui Pengajian Jarak Jauh tapi sampai sekarang seru masih lagi x menampakkan batang hidungnya.. mungkinkah masanya belum tiba?

5. Mau p karaoke taem anniversary n mau c die nyanyikan lagu yang jiwang2..hihihi (kitorang xpenah p karaoke sama2 tahu) v.v

6. Teringin nak ada bilik sendiri..kat kg, share bilik ngan adik.. kat cnie, share bilik ngan kakak.. kat poli, share bilik ngan teman2.. da kawen nanti, share bilik ngan hubby plak..huk3, >_<

7. Nak shopping sakan macam heroin2 lam cite korea yang p shopping complex lepas tu balik umah dengan barang2 yang melimpau ruah..>.<

8. Mau merasa masakan c eraziwan razab taem ber picnic picnic an..uh, mesti best kan..=D

9. Mau taburkan wang ringgit yang berjuta2 kepada akaun ASB gue..(melampau tol hang nih!) +_+

10. Nak kawen sempena date anniversary @ date bufday gue.. hihihi hantaran lak, of coz la pakai date bufday gue..(konon2 romantik la tu) =D

Hope all my wishes will come true..=')

2 comments:

Anonymous said...

yg last tu kemain ye? hahaha

Mizz ErMa said...

hihihi..cik zoey lak nak kawen pakai date ape? =P