Thursday, May 5, 2011

My 2nd day..

2nd day la sangat..nie dah day yang keberapa c emma chan 0i! hihihi ala, xkesah la kan..janji nih cite sal 2nd day gue di kampung halaman..bukan selalu pon gue balik kampung..ape salahnye update jugak walau ia hampir2 da nak basi..hihihi

Wokeh, let's start~

h0h0h0..pepagi lagi kitorang da gerak p KB.. mau cari baju raya lor.. MPKB is our destination! hihihi

Gue sangat teruja tahu! akhirnya leh gak gue pilih sendiri baju raya gue untuk tahun nih! hihihi OMG, i'm so happy~ =D

here we are~ hihihi

Sesampai jer kat MPKB nih, my mum nak terjah kat kedai member die p xtau lokasi kedai member die tuh kat mana..hihihi cari punya cari, haa..jumpa pon..tup2, ala..tutup la plak..last2, kitorang singgah jer kat kedai2 yang berjaya menarik perhatian kitorang ngan koleksi kaen diorang..

Jalan punya jalan, kakak gue da tersangkut da ngan kaen kat kedai akak nih..gue jenguk punya jenguk kekaen yang ade kat kedai die, haa sudah..sampai 4 pasang gue berkenan..hah, amik ko! hihihi da setel2 sume, banyak jugak la income yang akak tokey kedai tuh dapat dari kitorang nih..rm260 tu..0.o Rm260 pon da melayang kan, tunggu ape lagi..terus kitorang angkat kaki ramai2..hahaha

berehat sebentar bersama ABC~ huu..still xleh lawan ABC kat Seksyen 2, Shah Alam..>.<

Siyesly, gue tersangatlah penat..mau xpenat, satu MPKB tuh kitorang pusing tau..hah, amik ko! nasib baek berbaloi2..yela..4 pasang tu..mane xberbaloi.. 2 untuk gue, 1 untuk bakal mertua dan 1 lagi untuk bakal kak ipar..hehehe (lebih2 plak hang)

Tepat jam 1.30 p.m, kitorang da bersurai da..my mum n my sis dropkan gue kat KBTC coz gue ade date ngan my bestie.. kitorang da plan nak p jenjalan kat KBMall..^^

sendirian di toilet KBTC..(ops..kantoi suda) =P

jalan punya jalan, gue terjumpa board nih kat wall.. lawa bangat..

Sementara tunggu cik sal yang terperangkap dalam jem, gue pusing2 luh dalam KBTC nih..xde la menarik sangat.. 2,3x pusing, gue terjumpa la 1 shawl nih..lawa bangat..ape lagi, gue kebas jela..hihihi

Tunggu punya tunggu, sampai pon cik sal..kitorang terus p KBMall.. sempat lak gue beli etop untuk santapan sepanjang perjalanan..kesian cik sal, xleh nak join gue mam etop..hihihi sori tau dear~ =P

Sampai jer kat KBMall, kitorang terus p terjah Pizza Hut..borak punya borak, boleh pulak gue xteringat nak ambik gambor sekeping dua..huk3, gue bukan maen lagi bajet nak taruk pic p dating ngan cik sal dalam sweet n sour gue nih..

Oleh sebab kami agak kesuntukan masa, xsempat nak makan sampai habis..terpaksa tapawkan separuh dari makanan kitorang..hihihi (maunye nak sempat, borak mengalahkan xjumpe bertahun2) err..=.=' da setel2 sume, kitorang p shopping alat mekap..gue juz beli eyeliner hitam n pearl + eyebrow dark brown + berus2 untuk eyeshadow + beg mekap baru..=D

Dalam 5.30 p.m tu, my dear da sampai nak jemput gue balik rumah..hihihi

p/s : 2nd day gue nih tersangatlah padat tahu..huhuhu >.<

4 comments:

Anonymous said...

ais kacang..!!!!!

Mizz ErMa said...

xsedap..=(

Anonymous said...

sangat menarik, terima kasih

Mizz ErMa said...

thanks to u too..=)