Saturday, May 7, 2011

Mengulor Sebentar Bersama Nokia Jr..

Mengulor sebentar bersama Nokia Jr? h0h0h0..nokia jr tuh nama timang-timangan nset c eraziwan razab.. yela, da nset gue namanye c sony jr, gue taruk jela nset die jadik c nokia jr..kreatif n inovatif betul c emma chan nie..hihihi

Berbalik kepada topik utama, entah mengapa rnie tetiba gue terasa seperti mau mengulor meskipun keje2 agak bertimbun diatas meja.. setelah di pk pk kan, akhirnye gue mendapat jua jawapannye.. dan jawapannye ialah, biarlah rahsia..kui3, (rahsia la sangat!)

Ala, ritu kan gue xsihat..tu pasal rasa cam xde semangat sangat nak wat keje..huhuhu (bergambor itu ini hang ada semangat la plak!) err..=.=' hihihi

Sob3, speaker bilik gue da rosak..xde angin xde ribut, tetiba speaker berkembar itu tidak mau berfungsi langsung dan ini membuatkan bilik gue yang selama ini sering berkumandang lagu2 yang best telah bertukar menjadi bilik yang sunyi sepi..T_T

No comments: