Saturday, May 14, 2011

TBS lagi~

Hajat x kesampaian lagi..huk3, T_T

Kalau x silap gue, nie da masuk kali yang ke-2 gue rasa cam kempunan nak makan sate kat kedai area ofiz gue..die punya sate sangat sedap tahu..>_^

Dan kalau xsilap gue jugak, plan 1st yang xmenjadi tu disebabkan oleh gue yang tetiba rasa cam nak p lepak2 kat TBS kot? n guess wat! plan nak makan sate rnie pon xmenjadi disebabkan oleh TBS jugak..wu3,

Tapi xkesah la kan sebab lepak2 kat TBS pon ok jugak..buat kali yang ke-2 nya, kitorang dinner kat TBS lagi..hihihi =D

lawa tol food court die..tema putih oren..lau putih itam misti lagi lawa kan..>.<

kitorang xtau nak makan ape, last2 order jer kat curry corner nih.. entahkan sedap entahkan tidak..

tadaa..kitorang order nasi goreng kampung + air kiwi~ hm..xde la sedap sangat..biase2 jer..=)

Oleh sebab kesihatan c eraziwan tidak mengizinkan, x dapat la gue nak pusing2 TBS nie..setel2 makan, terus gerak nak balik..

Masa on da way nak kua, gue ade ternampak kedai kek..agak2, die punya tart telur boleh lawan tart telur KFC x ek..belum cuba belum tau kan..

Waa..sedap betul die punya tart telur..xtau yang mana satu lagi sedap..hihihi, masa tengah Q nak bayar, sempat dengar makcik yang keje kat situ berborak ngan customer..katanya, customer rnie ramai..xmacam semalam..semalam xde orang sangat..

Alhamdulillah, rezeki tuhan nak bagi kan..=')

2 comments:

ctk said...

asek date je..jeles~ :(

Mizz ErMa said...

itu lah masalah bila da dekat sgt..asyik p date aje..=P