Friday, February 10, 2012

Kesemputan Yang Teramat..sob, sob, T.T

U..hu..hu..hu..(termengah2) petang tadi, kitorang p joging lagi..aik? kitorang? joging? haa..jangan tak tau, hehehe kenkononnye, untuk masa depan yang sihat lagi walafiat bersama, gue da arrange-kan schedule untuk c eraziwan nih ber-exercise2 di petang hari..haa, menarik bukan? hik hik hik (hm, banyak la hang punya menarik!) ah, pedulikan monolog dalaman yang tak bertauliah tuh! huh,

Semalam pulak kitorang tak p pon lepak2 kat taman tasik permaisuri tuh sebab tak sempat..maklum ler, c eraziwan nih kan kenkononnye sibuk..so, terpaksalah gue men-skip-kan aje schedule gue tuh..(eh2, macam hang aje yang lebih2!) lorr..of coz ler, gue nih kan p.a tak bertauliah c eraziwan..tak kan tak tau? ish3, kesian..(ah, banyak la hang punya kesian!)

Haa..2 ari yang lepas pulak merupakan permulaan sesi joging jogingan kitorang..hehehe oleh sebab gue nih merupakan jurulatih yang tak berapa nak bertauliah, so suka hati gue lah gue nak joging ke tak nak kan? janji anak didik gue nih follow gue punya arahan..ngeh ngeh ngeh so, untuk ari yang pertama nih, gue juz duduk aje sambil cuci2 mata tengok pe-joging2 yang sedang berjoging..=D

Nak dijadikan cite, petang tadi kitorang p la kat taman tasik tu kan, sebabnya ari nie c eraziwan nih tak sesibuk semalam..gue pon da stat bersemangat da nak men-join-kan diri..hehehe oleh sebab gue da lama sangat tak ber-exercise, gue suruh lah c eraziwan nih p joging sensorang dulu, gue nak panaskan badan dulu dengan jenjalan makan angin satu pusingan..hehehe

Da abis satu pusingan tu, (entah boleh percaya entah kan tidak!) err..=.=' gue pon tunggu apa lagi, teruslah mengajak c eraziwan yang sedang beristirehat setelah penat berjoging sebanyak satu pusingan itu untuk pusingan yang kedua pulak..untuk pusingan yang kedua nih, dengan gue2 sekali berjoging jogingan tau..uhh, sumpah! terasa semput yang teramat lah sangat..wu, wu, wu T___T

Lepas tu, gue nekad dengan diri sendiri, lepas nih gue da tak nak joging da, gue nak monitor aje c eraziwan nih..boleh macam tu? (of coz lah tak boleh! bak kata patah2, berat sama dipikul, ringan sama dijinjing!) lorr..macam tu la pulak..sob, sob, tapi tu lah, bila gue pk pk kan balik, may be sebab gue da lama tak exercise kot, tu pasal cepat sangat semput..(hm, mungkin!)

boleh pulak gue teringat dengan lawak c sepah tang semput menyemput nih..lawak gila! kui3,


10 comments:

Tihara said...

lawk arr diorang nih :)

~AmyLiana86~ said...

semputttt...hehe..comel la blog nie..tulisan dia lawa..ada bayang2..hehe

^_^ Zaza Nur Iman said...

haha..lawak :)

Juliet_iRa~" said...

heee...kena sll bersenam br xsemput..

akk pon semput skrg kalo jogging..lama tinggal..

zOeY zAu YaH said...

memantapkn body tuk ehem2 ke? haha..

faizfakhirin said...

gothicnya backgroung...hantu ada x celah pokok?

anisalya said...

dah lama tak berjoging2 nih...


salam perkenalan ye.

ecadwinkyasha said...

suka baca gak neyh..hehehehe.

dear,tulisan post ada bayang2 susah nak baca la..#just opinion :(

ILA HonEyBuNNy said...

hehhehe...

ha ha ha...semputtttt...ngeh3

O CIKTEDDY said...

hamboi,kak erma cuci mata aje?haha