Wednesday, February 1, 2012

Header Baru Lagi? hihihi

Uhuhu..xde angin xde ribut, tetiba pulak gue rasa ringan tulang nak buat header baru untuk c sweet + sour gue nih..hehehe (konon2 hang punya header tuh lawa la?) of coz ler! 0ps..terlebih excited pulak..hihihi mau xlawa, berjam2 masa gue terbuang begitu saja okeh..bangun pepagi, teruslah mengadap menda alah nie..orang laen pulak kemaen lagi bangun pagi gosok gigi makan pagi..T..T

Setelah gue berjaya menyempurnakan misi dengan gigihnya, tilik punya tilik, alamak! macam mana boleh jadi macam nie nih?? adoi..boleh pulak gue gelak sensorang..hik3, mau xgelak? header macam budak tadika aje weh! sob, sob, tapi tapi..bila gue pk pk balik, ala..xkesah la kan, janji header gue nih cukup syarat..haa, dengan bertemakan warna-warni kehidupan, kira ok ler tu kan..

dengan bangganya, gue mempersembahkan header baru gue yg kemaen lagi kalerful + childish ini,
tadaa~~ kawaii bukan? hik hik hik..=3

Wah, cantiknye header baru u..kawaii betul..rasa macam nak cubit2 aje tau..(amboi3, kemaen lagi ek perli gue!) ala..ok ape header gue nih..lagipon, gue memang budak2 lagi pon..so, apa lah sangat header yang macam nie kan..hehehe dengan bangganya lagi, gue ingin meng-explain-kan tema header gue yang entah keberapa ini..(wah, ber-tema2 bagai siot!) keh keh keh =P

Dengan perkataan sweet + sour yang kemaen lagi kalerful itu, gue ingin menyampaikan betapa hidup ini penuh dengan rona roni dan warna warni..ade yang hidupnya kusam, ade juga yang hidupnya ceria..tang expresi cartoon tu pulak, memberikan maksud expresi kita dalam kehidupan seharian kita..ade ketika kita rasa riang ria gembira, ade ketika pulak kita rasa berduka lara..


P/S : Sebagai Tanda Sokongan, Jgn Segan2 Untuk Klik E & E Budget Collection Okeh! TQ Bangat~~





10 comments:

O CIKTEDDY said...

huyoo! wewiit!

cik siti said...

cantiklaaa header baru. okay, sangat jeles. T_T

CiK FizA said...

Waahhh. Cumilnyer header dia. Warna warni gitu. :DD


**Nak madah jugak la. Heee :)

HeNRieTTa JoSe said...

wah....header baru...

psss....bukan highway yang nak higlight....pakchik polis ngah skodeng OPS SIKAP yang nak tunjuk...ce cari ce cari...mana en polisi itu...hehehe.....

Mya said...

lama mya tak jenguk sini sejak lappy rosak uwaaa... jenguk2 ada header baru! comel! =)

MaYa MustWany said...

hihhi mas pun bru smlm tukar header lagi.wat 15 minit tgk2 eh dah siap..hahah..

pe2 pun cute pe header tuh..comel.

EZAD AMIR said...

huhuhu...kreatif header anda..siap ada maksud tersirat lg..hihi

zOeY zAu YaH said...

comel =)

laskar pelangi said...

kreatifnyeee header dia:)

Teenager Housemaid said...

xomelnya header !! :D

C.L.I.C.K.2