Friday, May 4, 2012

D.I.Y Hantaran Tunang =)

Hee..alhamdulillah, menjadi jugak d.i.y hantaran tunang gue nih..meskipun di mata orang laen gubahan yang gue buat nih nampak macam biasa2 aje, tapi di mata gue, gubahan yang gue buat nih tersangatlah ohsem okeh! (boleh macam tu?) boleh aje..apesal tak boleh pulak? hahaha =P terima kasih gue ucapkan kepada mak gue sebab tolong gue gubahkan bunga tisu n bagi idea untuk gue gubah bekas nak isi buah-buahan nih..hehehe i lebiu mummy..=3

 
tadaa~
inilah dia hasilnya..hehehe
cantik bukan? pinky2 gitu..hik3,

 hantaran 1 - cincin

hantaran 2 - kek

hantaran 3 - sepasang baju melayu

 hantaran 4 - 5 tin buah laici

 hantaran 5 - sebakul buah buahan

yang nih pulak hantaran c eraziwan untuk gue..kata c eraziwan, mak + akak ipar dia yang d.i.y kan sume hantaran nih..huhuhu

 hantaran 1 - cincin

hantaran 2 - pulut semangat

 hantaran 3 - kain pasang

 hantaran 4 - kek

 hantaran 5 - tuala

ish3, gue xpuas ati tol lah dengan gambar2 hantaran belah lelaki yang adik gue ambik nih..bagai langit dengan bumi bezanya antara gambar yang gue ambik dengan gambar yang adik gue ambik..huh, ce tengok gambar2 hantaran yang gue buat tuh, gue ler yang ambik..hantaran2 pihak lelaki pulak gue segan nak ambik sebab masa tuh ramai orang kan..bila orang da xde, gue la pulak yang tak larat nak p ambik gambar satu2..hik3, =P


14 comments:

ctm said...

Rasa mcm x saba pulak nak buat hantaran sendiri. Hehe :P

aRa ❤ aFiq™ said...

simple but nice.. tunang jew kan.. nnti hntaran kawen lg gempak :D

zOeY zAu YaH said...

cantik bunga tisu tu..jimat buat sendiri kan..

Inz Indah said...

wow..so pink!! :)

dear yayah said...

wah, awesome... nmpk simple tp cntik sgt2.. nice work done dear ^^

adda siempre said...

ada bakat ruponyo maa nih?? meh sini gambar2 mu nanti aku edit comel maa....hehehehe:P

SimplySeoul said...

I love the colour. Biasanya org guna baby pink yg terang tu. Xsuka sgt sbb too striking. But I love this pink. Nice decoration.

The cake makes me craving for chocos.

Anis Azmee said...

chomel ! chomel ! chomel sangat !
tahnaih yer cik erma..
anda sangat kreatif..
hasil tgn kita lagi berharga drpd org lain buat :D
very nice dear :D

♥nurul♥ said...

wahhh seronoknyaaaa selamat bertunang :DD
cantik2 hantarannya:)

O CIKTEDDY said...

cantek la..berbakat jugak kak erma ni =D

Pondok Usang said...

waahh.. best nyee.. kahwin nanti jgn lupe jemput... =)

mirmashi94 said...

aik ? tunang pun ade hantaran ea ? eh , mmg laa ade . hehe ;) . laa , lama x singgah sini , byk dh miss gambar2 tunang cik em . hmmm~

ღ yATz~ said...

dekat hantaran emma tu bunga yang ritu buat eyh?
cantik..tp kalo buat 2 size mesti lg cool kn..ekeke...pape pun cantik!

cik_tyha said...

baru tung yea? congrate :)