Sunday, May 6, 2012

Kusyen Tunang @ Akad Nikah Untuk Disewa, RM50 Only! =D

Hehehe..gue memang da plan sebenarnya nak bagi sewa kusyen tunang gue nih..maklum ler, majlis tunang nye udah, xkan kusyen tunangnya gue nak simpan jadi pekasam pulak kat umah nie kan..apa salahnya kalo gue bagi sewa aje dekat mereka2 yang memerlukan..hehehe gue rasa, harga yang gue letak nih da ok kot? ke mahal sangat? kalo mahal bagitau la, gue boleh kasi kurang lagi..yela, gue nih bukannya along, gue cuma nak tolong aje.. swit tak gue? hihihi =P

kusyen nih gue beli satu set kat semua house..harga asal dia rm180 tapi mamak tuh bagi diskaun rm10, so jadi ler rm170..hehe kalo ade sesapa yang nak beli pon boleh jugak tapi, gue rasa macam berat ati la pulak nak jual..maklum ler, kusyen tunang kita kan..of coz ler sayang nak jual..benaran nggak? hehehe

selain kusyen, ada jugak 2 kipas dan 2 alas tangan..tapi taem gue tunang ritu, gue tak guna pon kipas nih..kalo pakai untuk kawen ok la kot..pakai untuk tunang, gue rasa macam xseswai la pulak..kang ada pulak yang cakap gue nih buang tabiat..hehe tapi pakej rm50 yang gue maksudkan tadi of coz lah sekali dengan kipas + alas tangan nih..berbaloi2 bukan? hehehe =)

inilah dianya satu set yang gue maksudkan tadi..2 kusyen, 2 kipas dan 2 alas tangan..kalo ade sesape yang berminat, tak kesah la kawan ke, adik ke, kakak ke, abang ke, makcik ke, pakcik ke, sepupu ke, sepapat ke, jiran ke, tetangga ke, korang boleh ler contact gue via komen kat belog nih ataupun msg aje kat fb gue, okeh? huhuhu (huh, sume pertalian hang sebut, cayalah!) hahaha

saiz kusyen nih pulak, entah..gue rasa sedang2 kot..tak besar dan tak kecik.. so, tunggu apa lagi, cepat2 lah booking + p promote dekat mereka2 yang memerlukan sebabnya? gue nih bukannya along, gue cuma nak tolong aje..hehehe (entah tagline sape la yang gue dk kebas nih) =P Oh ya, gue duduk area cheras, so kepada sesape yang duduk jaoh daripada cheras nih, sorry to say lah yer? hehehe tapi kalo korang sanggup nak datang sampai ke sini, gue no hal aje~ hee

p/s : kepada sesiapa yang berminat, boleh email gue : azmanira89@gmail.com atau call / wassap : 0162706499 okeh?

15 comments:

ღ yATz~ said...

ok..nti kali nk sewa kite roger ye..hiks!diskaun lg plis..hee :P

adda siempre said...

bereh maa...nt ak nk tune gak, ak sewa ngn mu jerla..mu free jer la....ngn saem2 jah kan...hehehehe:)

dear yayah said...

gua x perlukannya.. buat masa skrg la.. ahaha...

EruzuLiyana said...

nak sewa tapi nak kahwin 4tahun lagi. calon pon belom ada ya mbakkk. :D

YattAkasah said...

chantek.tpi kite lmbt agi la.hee

Anonymous said...

jgn jual..sewa untung..pastu agak mls nk bli kang nikah blh guna lg kan? hahaha pandai2 je saya nih.

Cikpijaaa said...

alaa~ jauh sgt. klu x boley la nk sewa. kasi free je la ema. post kt kdah. hohoho =P

Sarah Mnasir said...

adeh lmbt g nak guna ni.. nnti nk guna ara booked :D

Zaza Iman said...

cantik lah emma, color pth..menarik..

HeNRieTTa JoSe said...

siap ada kipas...maksudnye bleh pkai utk majlis nikah sekali lah yea...

Si Kecik said...

still available utk d sewakn k? ur no. fone pliz...

Mizz ErMa said...

nurul ain : yup, available aje..alamak, no fon? kat public la seswai la sis..huhu contact sy via email k..

leika zulaikha said...

kiter nak sewa...caner nak contact ??

leika zulaikha said...

available lagi ke miss? kite nakk..kite kat sentul je

Mizz ErMa said...

ieika : yup, available aje..contact sy kt email @ fb k..